Al 20 jaar specialist in kleinschalige vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR

Veel gestelde vragen

De 5 meest gestelde vragen

Gaat mijn vakantie door?
Ja, we zijn erin geslaagd om deze zomer alle vakanties tussen 7 juli en 14 augustus, ondanks de recente vluchtannuleringen en de beperkingen die Schiphol Airport heeft opgelegd, uit te kunnen voeren. Een klein deel van de vakanties kunnen we niet uitvoeren zoals die geboekt zijn. Voor deze vakanties kunnen we een alternatief aanbieden met vertrek een dag eerder, een dag later of vertrek vanaf een andere luchthaven.

Wij zijn de informatie aan het verwerken en streven ernaar om onze reizigers binnen twee weken te informeren. Als je geen bericht van ons ontvangt dan gaat jouw vlucht vooralsnog door. Reizigers die vertrekken tussen 15 t/m 28 augustus vragen wij om nog even geduld te hebben. Half juli wordt er meer informatie verwacht.

We vragen je vriendelijk om geen contact met ons op te nemen, maar bericht vanuit ons af te wachten.

Wat heb ik nodig om te kunnen reizen naar Griekenland?
Reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Controleer daarom altijd het reisadvies van de overheid op Nederland Wereldwijd.

Doorloop onderstaande checklist om goed voorbereid op vakantie te gaan:
Inreismaatregelen
Maatregelen ter plaatse
Terugreismaatregelen

Inreismaatregelen

Sinds 1 mei zijn de meeste coronamaatregelen van Griekenland opgeheven. Je hoeft geen coronabewijs meer te laten zien om Griekenland in te reizen en ook geen formulier meer in te vullen.

Maatregelen ter plaatse
Let op:

De meeste coronamaatregelen binnen Griekenland zijn per 1 mei opgeheven. Wel is het verplicht om een mondkapje te dragen in binnenruimtes.

Terugreismaatregelen

Sinds 23 maart hoef je als EU-burger geen coronabewijs meer te tonen wanneer je terugreist naar Nederland. Daarnaast is het sinds 21 april ook niet meer nodig om een gezondheidsverklaring in te vullen wanneer je reist via een Nederlandse luchthaven.

Let op! Reis je terug via België? Check dan hier of er maatregelen van toepassing zijn voor jouw terugreis via België.

Wat als ik mijn vlucht mis vanwege de drukte op de luchthaven?
Wanneer jij jouw vlucht hebt gemist vanwege de drukte op de luchthaven, neem dan contact met ons op via 010-2700820 en kies voor de eerste optie 'binnen twee dagen op vakantie'. We zullen samen kijken naar een passende oplossing. Zorg er altijd voor dat je ruim op tijd op de luchthaven bent en check de verwachte drukte. In deze FAQ vind je meer informatie.

Wat gebeurt er als mijn vlucht geschrapt wordt door de drukte van Schiphol?
Indien jouw vlucht geannuleerd wordt, zullen we in eerste instantie altijd op zoek gaan naar een alternatief. Gelukkig hebben we voor een groot deel van onze vluchten kunnen verzekeren dat deze doorgaan.

Indien jouw vlucht gewijzigd of geannuleerd wordt, nemen wij contact op met de hoofdboeker via e-mail en SMS. Wanneer er geen alternatief is of jij niet tevreden bent met het geboden alternatief, heb je de mogelijkheid om de vakantie kosteloos te annuleren.

Heb ik een creditcard nodig voor de huurauto?
Ja, bij het ophalen van je huurauto wordt er om je creditcard met pincode gevraagd.

Zonder geldige creditcard mét pincode kun je geen waarborg achterlaten en zal de lokale partner geen auto mee willen geven. Klinkt streng, maar is vrij logisch: de lokale autoleverancier wil enige zekerheid voor hij je zo’n waardevol product meegeeft waarmee je alle kanten op kan. De huurovereenkomst ga je persoonlijk aan. Daarom moet de creditcard op je eigen naam staan. Dus niet op naam van je ouders of een vriend maar op de eigen naam van degene die het huurcontract als hoofdbestuurder ondertekent.

Coronavirus & Mijn Boeking

Accommodatie

Mijn Eliza

Speciale boekingen

Betalen & Prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Eliza was here

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 17:45 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur*
Zondag: gesloten 

 

Bekijk de aangepaste openingstijden

Email

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Antwoord binnen 3 weken.

Telefoon

Jij kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010-2700820.

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30-45 minuten.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 48 uur

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Adresgegevens

Eliza was here
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

Geen bezoekadres

 

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Je vindt het allemaal in onze bedrijfsinformatie.

 

Lees meer over Eliza was here

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 17:45 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur*
Zondag: gesloten 

 

Bekijk de aangepaste openingstijden

Email

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Antwoord binnen 3 weken.
Telefoon

Jij kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010-2700820.

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30-45 minuten.
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 48 uur
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Adresgegevens

Eliza was here
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

Geen bezoekadres

 

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Je vindt het allemaal in onze bedrijfsinformatie.

 

Lees meer over Eliza was here