Al 20 jaar specialist in kleinschalige vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR

Veel gestelde vragen

De 5 meest gestelde vragen

Wat gebeurt er als mijn vlucht geschrapt wordt door de drukte van Schiphol?
Indien jouw vlucht geannuleerd wordt, komen wij met een passend alternatief. Wij nemen contact op met de hoofdboeker via e-mail en SMS.

Wanneer er geen alternatief is, heb je de mogelijkheid om de vakantie kosteloos te annuleren.


Gaat mijn vakantie door?
Op 15 september heeft Schiphol aangekondigd opnieuw het aantal vertrekkende passagiers te moeten reduceren in verband met het personeelstekort op de luchthaven.

De impact op de vluchten die wij aanbieden is minimaal tot eind oktober. Dit betekent dat er wel wijzigingen zullen komen, maar het grootste deel van onze vakanties kan uitgevoerd worden zoals gepland. Mocht jouw vlucht gewijzigd zijn, dan nemen wij contact op met de hoofdboeker per e-mail.
Wat heb ik nodig om te kunnen reizen naar Spanje?
Reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Controleer daarom altijd het reisadvies van de overheid op Nederland Wereldwijd.

Doorloop onderstaande checklist om goed voorbereid op vakantie te gaan:
 Inreismaatregelen
 Maatregelen ter plaatse
Terugreismaatregelen

Inreismaatregelen

De inreismaatregelen van Spanje zijn opgeheven. Je hoeft geen coronabewijs meer te tonen.

 Maatregelen ter plaatse
Let op:  

De meeste maatregelen binnen Spanje zijn opgeheven. Wel is het voor iedereen vanaf 6 jaar verplicht om een mondkapje te dragen in het openbaar vervoer en zorginstellingen, zoals ziekenhuizen en apotheken.

 Terugreismaatregelen

Je hoeft als EU-burger geen coronabewijs meer te tonen wanneer je terugreist naar Nederland. 

Let op! Reis je terug via België? Check dan hier of er maatregelen van toepassing zijn voor jouw terugreis via België.


Wat als ik mijn vlucht mis vanwege de drukte op de luchthaven?
Wanneer jij jouw vlucht hebt gemist vanwege de drukte op de luchthaven, neem dan contact met ons op via 010-2700820 en kies voor de eerste optie 'binnen twee dagen op vakantie'. We kijken samen naar een passende oplossing. Zorg er altijd voor dat je ruim op tijd op de luchthaven bent en check de verwachte drukte. In deze FAQ vind je meer informatie.

Wat heb ik nodig om te kunnen reizen naar Griekenland?
Reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Controleer daarom altijd het reisadvies van de overheid op Nederland Wereldwijd.

Doorloop onderstaande checklist om goed voorbereid op vakantie te gaan:
Inreismaatregelen
Maatregelen ter plaatse
Terugreismaatregelen

Inreismaatregelen

De inreismaatregelen van Griekenland zijn opgeheven. Je hoeft geen coronabewijs meer te laten zien om Griekenland in te reizen en ook geen formulier meer in te vullen.

Maatregelen ter plaatse
Let op:

De meeste coronamaatregelen binnen Griekenland zijn opgeheven. Wel is het verplicht om een mondkapje te dragen in binnenruimtes.

Terugreismaatregelen

Je hoeft als EU-burger geen coronabewijs meer te tonen wanneer je terugreist naar Nederland. 

Let op! Reis je terug via België? Check dan hier of er maatregelen van toepassing zijn voor jouw terugreis via België.


Coronavirus & Mijn Boeking

Actueel

Accommodatie

Mijn Eliza

Speciale boekingen

Betalen & Prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Eliza was here

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

WhatsApp

WhatsApp: +31614459268

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. We zullen jouw vraag beantwoorden binnen 2 dagen

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
WhatsApp

WhatsApp: +31614459268

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. We zullen jouw vraag beantwoorden binnen 2 dagen
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza