Al 20 jaar specialist in kleinschalige vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
  1. FAQ: veel gestelde vragen | Eliza was here
  2. Klachten
  3. Hoe dien ik een klacht in?

Alle FAQ onderwerpen

Hoe dien ik een klacht in?

Voor de vakantie
Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Eliza was here of op het tot stand komen van de boeking, dan kun je deze bij ons indienen via ons contactformulier.

Na ontvangst van een klacht voor vertrek, versturen wij een ontvangstbevestiging met een behandelingstermijn van 1 dag. Afhankelijk van het type opmerking kan het voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben om een passende reactie te geven. In dit geval krijg je altijd binnen 2 weken na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons. Hierbij houden wij uiteraard rekening met jouw vertrekdatum.

Tijdens de vakantie
Jij kan erop rekenen dat wij er alles aan doen om jouw vakantie onvergetelijk en zorgeloos te maken. Toch kan het voorkomen dat jij een klacht hebt over de reis of ontevreden bent over jouw verblijf. Blijf daar niet mee rondlopen, maar meld dit direct bij de eigenaar van de accommodatie. Is er niemand aanwezig of wordt de klacht volgens jou niet naar behoren opgelost, neem dan meteen contact met ons op via +31 (0)10 2700 820. 

Na de vakantie
Wordt de klacht ter plaatse niet naar tevredenheid opgelost, dan kan jij uiterlijk binnen twee maanden na afloop van jouw vakantie de klacht schriftelijk met een toelichting indienen via ons contactformulier. Klachten die op bestemming niet zijn gemeld worden na thuiskomst niet in behandeling genomen.

Als je klacht niet tot tevredenheid is opgelost of als je ter zake geen genoegdoening is verschaft, kun je tot uiterlijk 24 maanden na de datum van indiening van je klacht bij ons het geschil schriftelijk voor leggen aan de Geschillencommissie Reizen, te bereiken via de link: www.sgc.nl. Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.

Koester de verschillen
Een vakantie in het buitenland betekent andere mensen, een nieuwe cultuur en lokale lekkernijen. Precies wat een vakantie voor mij nu zo aantrekkelijk maakt. Houd er in je verwachtingen rekening mee dat in andere landen de dingen anders zijn georganiseerd of smaken dan in Nederland. Koester de verschillen en laat je niet direct uit het veld slaan door dingen die misschien anders lopen dan je had verwacht. Houd bijvoorbeeld rekening met de volgende 'tegenvallers' en probeer die als de charme van je vakantieverblijf te typeren: 
  • Wanneer je kiest voor een eenvoudige accommodatie, kun je niet het comfort en de faciliteiten van een luxe hotel verwachten.
  • Houd rekening met eventuele bouwactiviteiten op de plaats van bestemming.
  • Houd rekening met beperktere openingstijden van winkels en uitgaansgelegenheden in het voor- en naseizoen. In Zuid-Europese landen zijn water en elektriciteit nog niet overal op het niveau dat we in Nederland zijn gewend.
  • Het voltage ligt in andere landen soms lager dan in Nederland en het kan zijn dat nu en dan de stroom uitvalt.
  • De warmwatervoorziening is vaak geregeld met behulp van zonnecollectoren. Ook kan het zijn dat je slechts over een kleine boiler beschikt. Dat betekent wellicht korter of minder warm douchen dan je gewend bent.
  • In sommige badkamers is geen douchegordijn aanwezig of geen gelegenheid om de douchekop op te hangen.
  • Op een vakantiebestemming kun je te maken krijgen met ongedierte zoals kakkerlakken of mieren. Dit hoeft niets met onvoldoende hygiëne te maken te hebben, maar hoort vaak bij de klimatologische omstandigheden. Verpak etenswaren goed en bewaar alles bij voorkeur in de koelkast. Eventueel kun je zelf ter plaatse een verdelgingsmiddel kopen. Overleg in ieder geval met de beheerder van je accommodatie over manieren om van het ongewenste bezoek af te komen



Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.nl en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 17:45 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur*
Zondag: gesloten 

 

Bekijk de aangepaste openingstijden

Email

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Antwoord binnen 3 weken.

Telefoon

Jij kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010-2700820.

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30-45 minuten.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 48 uur

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Adresgegevens

Eliza was here
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

Geen bezoekadres

 

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Je vindt het allemaal in onze bedrijfsinformatie.

 

Lees meer over Eliza was here

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 17:45 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur*
Zondag: gesloten 

 

Bekijk de aangepaste openingstijden

Email

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Antwoord binnen 3 weken.
Telefoon

Jij kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010-2700820.

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30-45 minuten.
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 48 uur
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Adresgegevens

Eliza was here
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

Geen bezoekadres

 

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Je vindt het allemaal in onze bedrijfsinformatie.

 

Lees meer over Eliza was here