Ik kan niet inloggen in de app. Wat moet ik doen?

Gewijzigd op 17 Aug 2023

Log je voor de eerste keer in? Dan moet je eerst een wachtwoord instellen via het Mijn Eliza account. In de factuur e-mail die jij na het maken van een boeking ontvangt, staan instructies voor het aanmaken van een wachtwoord.

Ben jij jouw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Ben je je wachtwoord vergeten’ in de app. Na het invullen van je e-mailadres en boekingsnummer, ontvang je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Wanneer het aanmaken van een (nieuw) wachtwoord niet lukt, kan jij contact met ons opnemen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102700820. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-18:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-18:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.