Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
FAQ & Contact Eliza was here
  1. FAQ: veel gestelde vragen | Eliza was here
  2. Huisdieren
  3. Mag ik een huisdier meenemen?

Alle FAQ onderwerpen

Mag ik een huisdier meenemen?

In sommige gevallen is het mogelijk om jouw kat of hond mee te nemen op vakantie.

Wanneer je jouw huisdier wilt meenemen op vakantie, dan kun je jouw huisdier bijboeken voor de vluchten via de Selfserivce van Transavia. Dit kun je doen vanaf 3 weken voor vertrek.

Tot 10 kilo mag een huisdier meereizen in de cabine. Kosten hiervoor zijn 45,- euro per enkele reis. Maximale afmetingen van de transporttas of cabinekennel zijn 47x30x27 cm (lxbxh). Tijdens de vlucht mag jouw huisdier niet uit de transporttas of cabinekennel.

Wanneer het huisdier zwaarder is dan 10 kilo reist deze mee in het ruim. Kosten hiervoor zijn 70,- euro per enkele reis. Maximale afmetingen van de kennel zijn 102x69x76 cm lxbxh).

Daarnaast is het belangrijk dat je de volgende vervoersvoorwaarden goed doorleest:
- 1 reiziger mag maximaal 1 huisdier in de cabine meenemen en 2 kennels in het vrachtruim.
- Transavia vervoert alleen honden en katten met een minimum leeftijd van 3 maanden en 21 dagen. EU lidstaten mogen dieren jonger dan 3 maanden en 21 dagen weigeren.
- Inentingen die te vroeg aan een jong dier worden toegediend werken niet. Om problemen te voorkomen hanteert Transavia een minimum leeftijd van 3 maanden.
- Huisdieren zijn verplicht een elektronisch identificatiesysteem te dragen.
- Het is verplicht dat het huisdier beschikt over gegevens over de rabiësvaccinaties.
- Het is verplicht dat de vereiste gegevens bekend zijn over de gezondheidstoestand van het dier.

Ook is het van belang dat je aan ons doorgeeft dat je jouw huisdier meeneemt op vakantie zodat wij dit kunnen doorgeven aan de accommodatie. De hoofdboeker kan via de klantenservice pagina contact met ons opnemen.

In een aantal accommodaties is het mogelijk om jouw huisdier mee te nemen. Wanneer huisdieren zijn toegestaan, staat dit aangegeven onder het kopje ‘faciliteiten’ bij de desbetreffende accommodatie.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.nl en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31614459268

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31614459268

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.
Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820