Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
FAQ & Contact Eliza was here
  1. FAQ: veel gestelde vragen | Eliza was here
  2. Complaints
  3. How can I sumbit a complaint?

Alle FAQ onderwerpen

How can I sumbit a complaint?

Before your holiday

If your complaint relates to Eliza was here or to the establishment of the booking, you can submit it to us by sending an email to info@elizawashere.co.uk


After receiving the complaint, we will send a confirmation with a processing period of 1 day. Depending on the type of complaint we may need more time to provide an appropriate response. You will always receive a response from us within 2 weeks after submitting your complaint. Of course we take your departure date into account.


During or after your holiday

If you have a complaint concerning your holiday with Eliza you must share your complaint immediately with us. If you are not satisfied with your accommodation in any regards, please also report this immediately to the reception of your accommodation. 


If your complaint was not handled to your satisfaction, it is necessary to inform us. You can submit a complaint in writing or by email no later than 2 months after the end of the trip, accompanied by a motivation. Simply sending a complaint without further explanation is not sufficient to be able to deal with it. After we received your complaint we will send you a confirmation. We will provide a substantive response to your comments within 3 weeks. You can address correspondence to:


Eliza was here

Part of Sunweb Group UK Ltd

83 Victoria Street

London

SW1H 0HW

United Kingdom

Email: info@elizawashere.co.uk


Please note that complaints at the destination which have not been reported will not be handled by our Customer Support Department.


In case of disputes of a cross-border nature, you can also appeal to the Online Dispute Resolution platform of the European Union via this link: http://ec.europa.eu/odr.


We are a Member of ABTA, membership number Y3497. We are obliged to maintain a high standard of service to you by ABTA’s Code of Conduct. If we cannot resolve your complaint, please visit www.abta.com to access ABTA’s simple procedure.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.nl en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

WhatsApp

WhatsApp: +31102700820

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Stuur een WhatsApp bericht

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here of stel een vraag.

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 010 2700 820.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.
Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +31 (0)10 2700 820