Contact met Eliza was here

Wij helpen je graag

  1. Home
  2. Organisatie
  3. Contact

Service & Contact

Kies jouw voorkeur

Ons team staat voor jou klaar om je te helpen. Bekijk hieronder de verschillende mogelijkheden om jouw vraag aan ons te stellen.

Vanwege drukte zijn onze reactietijden langer dan je van ons gewend bent. Wij informeren momenteel onze gasten over hun geannuleerde vakantie naar Griekenland op volgorde van urgentie. Dan zullen we steeds per 2 weken bekijken of er weer gereisd mag worden. Wij vragen jou om ons bericht af te wachten en verzoeken jou om de informatie op onze website te bekijken alvorens je contact opneemt met ons.

Tip: meer gestelde vragen van andere gasten hebben we in de FAQ op een rijtje gezet. Bekijk of jouw vraag hier ook tussenstaat. Het antwoord heb je dan direct!

E-mail & Telefoon

Tel.  010-2700820
E-mail: info@elizawashere.nl

Wij verzoeken je om gebruik te maken van het contactformulier onderaan de pagina.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

Openingstijden

Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 16.00 uur
Zondag: gesloten

 

Bekijk de aangepaste openingstijden

Social media

Stel jouw vraag in een bericht via Facebook Messenger of een Instagram DM.

Live chat

Wanneer de live chat beschikbaar is, zie je dit onderaan de pagina en kun je een gesprek starten met één van onze specialisten.

 

Mijn Eliza  

Gebruik jouw account om:
een boeking te bekijken
een boeking te wijzigen
een boeking te annuleren

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies voor een reis op maat? Dat kan eenvoudig via onze formulieren.

 

Aanvraag rondreisformulier

Adresgegevens

Eliza was here
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

Dit is helaas geen bezoekadres.

Over Eliza was here

Het verhaal
Werken bij 
Organisatie
Samenwerking

Lees meer

Vul het contactformulier in

Eliza was here vindt jouw privacy belangrijk en zorgt dat jouw gegevens worden verwerkt volgens de privacy verklaring.

Let op: vanwege drukte vragen we je om rekening te houden met een langere reactietijd dan je van ons gewend bent. Dit kan oplopen tot 5 minimaal dagen. Onze excuses voor het ongemak. 
 
 
 
 
 
 
 
Belgium+32
Denmark+45
Finland+358
Netherlands+31
Norway+47
Sweden+46
Italy+39
Germany+49
United Kingdom+44
France+33
 
 
 
 
 
 
Wanneer je de klacht al gemeld hebt bij de reisleiding, dan willen we je vragen een foto van het customer care formulier toe te voegen.
 
 
Prijsgarantieformulier
Voorboekingsformulier
Rondreisformulier